De stichting Sjef Hutsch

Al in 1993 is een stichting opgericht om het werk van beeldend kunstenaar Sjef Hutschemakers meer voor het publiek toegankelijk te maken. De stichting organiseert daartoe ondermeer exposities van zijn werk en stimuleert publicaties. Het gaat hierbij om zijn schilderijen, zijn grafisch werk en ook zijn monumentale werk, zoals muurschilderingen en glas-in-loodramen die in verschillende Limburgse kerken te zien zijn. De stichting noemt zich Sjef Hutsch, omdat de kunstenaar hiermee zijn werk ondertekent.

Als u meer wil weten over het werk van de stichting kunt u contact opnemen  met :

Stichting Sjef Hutsch,
Secretariaat,
Welterlaan 12,
6411 EA Heerlen.

of per e-mail

De stichting is voor haar werk afhankelijk van giften en donaties. Als u het belangrijk vindt dat het werk van beeldend kunstenaar Sjef  Hutschemakers voor zo veel mogelijk mensen toegankelijk is en de kennis over zijn werk  wordt verspreid, kunt u de stichting financiëel steunen op  haar rekening bij de ING-bank. nr. 657926191 ten name van de Stichting Sjef Hutsch in Heerlen.